Živa blagovna znamka je dosledna izkušnja blagovne znamke tako za notranje deležnike kot za občinstvo. Stranka je na voznikovem sedežu in določa, kako, kdaj in kje bo doživljala blagovno znamko.
Brett Maurer, višji umetniški direktor za uspeh zdravstvenega varstva, to razlaga takole: »Glavni položaj in namen blagovne znamke je deblo drevesa. Živa aplikacija te blagovne znamke so veje in listi, ki rastejo stran od nje v nove prostore – vendar so še vedno del tega drevesa.«
Po drugi strani pa statična blagovna znamka za vsak kanal in kontekst izkazuje pristop, ki se uporablja za piškote.
“Statični sistem blagovnih znamk je poskušal načrtovati in oblikovati za vsako aplikacijo, ki bo ‘morda’ potrebna v prihodnosti / nadaljnji poti,” pravi Brett. “V nasprotju s tem je sistem žive blagovne znamke zasnovan tako, da predvideva neznano in novo – z razumevanjem, da se blagovna znamka sama lahko svobodno spreminja, da bi kar najbolje izkoristila določeno aplikacijo ali okolje.”
3 nasveti za ustvarjanje žive blagovne znamke
Ne glede na to, ali potrebujete nov vpogled ali popolno prilagoditev strategije blagovne znamke, so tu trije nasveti, ki vam bodo pomagali razviti živo blagovno znamko in se povezati s svojim občinstvom, ne glede na to, kje so.
1) Ostanite relevantni.
Uspešni zdravstveni sistemi so pogosto tesno povezani s svojimi skupnostmi. Poznajo utrip ljudi. Vedo, kaj ljudje potrebujejo, želijo in kakšne so njihove bolečine.
Če pa sta sporočilo in vizualna identiteta vaše blagovne znamke statična, lahko izgubite priložnosti za personalizacijo sporočila na hrupnem trgu.
Če želite postati živa blagovna znamka, morate biti ustrezni in privlačni. Prilagodite svoje sporočilo stvarem, ki so povezane in obravnavajte njihove interese, potrebe in skrbi. Če postanete povezani, ostanete relevantni in povezani.
2) Ustrezno se prilagodite.
Živa blagovna znamka je zelo podobna posameznikovi osebnosti in slogu. Ustrezno se prilagaja glede na kanal in pogovor, vendar ne spremeni svoje bistvene osebnosti ali identitete.
Vizualna identiteta blagovne znamke mora biti tekoča in dinamična.
Smernice za blagovno znamko in slogovni vodniki imajo svoje mesto pri vzpostavljanju identitete blagovne znamke, zato izberite svoje bitke,« pravi Brett.
“Toda ko se tržniki trudijo spodbujati dejanja in čustva, na primer za spletno mesto e-trgovine ali plačano družabno kampanjo, se živa blagovna znamka prilagodi svojemu občinstvu in vizualnemu jeziku, primernemu času in kraju.”
Na primer, ne spremenite svojega notranjega jaza, ko se oblečete v obleko za sejno sobo ali obujete puloverje in športne copate med 5K. Vaše bistvo ostaja vedno enako, vendar se ustrezno prilagajate različnim okoljem.
Enako velja za blagovno znamko, ko svojo vizualno identiteto in sporočilo prilagodi glede na to, kako se pojavlja in obnaša v podcastu ali Instagramu – še vedno je ista blagovna znamka, le primerno »oblečena« za kanal in občinstvo.
V svetu vsebinskega marketinga je to razlika med glasom in tonom. Sporočilo blagovne znamke uporablja dosleden glas, vendar spremeni svoj ton glede na občinstvo in specifične boleče točke, ki jih doživljajo.
3) Pokažite pristnost.
Ustvarjanje žive blagovne znamke ne pomeni zavračati ali zamenjati identitete znamke, da bi se prilegala času. Pomeni biti ves čas to, za kar praviš, da si. Pomeni biti pošten in pristen.
Kako dokazujete pristnost kot blagovna znamka? Pristnost se sporoča z glasom vaše blagovne znamke in vizualnim jezikom.
Namesto da bi ljudem povedali, kdo ste, jim pokažite. Imate poslanstvo, vizijo in niz vrednot. Pokažite pristnost tako, da pokažete, kako podpirate namen svoje blagovne znamke. Ostanite pregledni in dovolite ljudem, da vidijo zakulisje.
Sporočite prepričljiv namen, ki je povezan in zagotavlja pomembno vrednost za vsako srečanje s stranko.
Če niste prepričani, kakšna je identiteta vaše blagovne znamke, ugotovite. Smernice vaše blagovne znamke so ključnega pomena za ustvarjanje žive blagovne znamke.