DIZAJN MARKETING

Zakaj je dober spletni dizajn pomemben?

Še nikoli ni bilo tako kritičnega časa za dobro spletno oblikovanje, še posebej, ko se znajdemo v tej globalno-socialno-distancirani-vse-virtualni pandemiji. Močna blagovna znamka in izbrušeno spletno oblikovanje sta bila vedno pomembna dejavnika uspešne digitalne marketinške kampanje, to se ni spremenilo. Razlika je zdaj v tem, da opažamo, da so podjetja prisiljena raziskati nove in edinstvene načine, kako doseči svoje občinstvo. Posledično ugotavljamo, kakšen vpliv ima lahko dobro spletno oblikovanje.

Po Googlovih navedbah uporabnikom potrebuje le 50 milisekund, da ustvarijo prvi vtis o vašem spletnem mestu – in ta prvi vtis lahko vpliva na množico trženjskih prizadevanj. Močna zasnova spletnega mesta lahko ustvari prvi vtis na obiskovalce, koristi SEO kampanjam, pomaga graditi zaupanje, spodbuja uporabnike k konverzijam, omogoča blagovnim znamkam, da izstopajo med konkurenti, krepi kampanje PPC in še veliko več.

Kako dobro oblikovano spletno mesto vpliva na podjetje?

Dober dizajn naredi prvi vtis

Kot smo že povedali, je čas, v katerem obiskovalec potrebuje, da oceni estetiko in naredi sklep o vaši strani, izredno hiter – zato želite, da se šteje. Ko uporabnik pristane na spletnem mestu, lahko zaradi dobrega dizajna nekaj začuti. Če je spletno mesto videti sodobno, ponuja svetle barve in je dobro organizirano – je obiskovalcem dobrodošlo in jih spodbuja, da ostanejo nekaj časa. Če je spletno mesto temno in hladno z zastarelo grafiko in izjemno zmedeno navigacijo – zakaj bi kdo želel nadaljevati po spletnem mestu?

Pomislite na spletno mesto, kot je zgradba prodajalne, če vstopite v dobro osvetljeno trgovino, ki je čista in organizirana z nasmejanimi zaposlenimi, ki so vam pripravljeni pomagati, se počutite poskrbljeno, umirjeno in pripravljeno si ogledati ponudbo izdelkov in morda opraviti nakup. Če bi stopili v slabo osvetljeno trgovino, ki je imela čuden vonj in se skriva nekaj zelo nesrečnih zaposlenih, bi se počutili tesnobno in bi želeli čim prej oditi ven in zagotovo ne bi želeli opraviti kakršnega koli nakupa. Zasnova spletnega mesta lahko povzroči, da imajo stranke enake občutke in ustvarijo zelo podobne rezultate.

Prvi vtisi so pomembni, potencialne stranke obiščejo vaše spletno mesto in želijo spoznati vaše podjetje, če ste slabo začeli zaradi neprofesionalnega videza strani brez upoštevanja oblikovanja, poskušate prepričati uporabnike, naj ostanejo na strani, spoznati vaše ponudbe bo precej težko. Pomislite, koliko denarja je mogoče vložiti v kampanje PPC ali trud, ki ga vložite v izdelavo vsebine v dolgoročnih kampanjah SEO, samo da bi obiskovalce privabili na vašo stran. Ne zapravljajte svojega denarja ali časa tako, da obiskovalce privabite na svoje spletno mesto samo zato, da jih odidejo.

Pravzaprav, glede na Adobe, bo »38 % ljudi prenehalo sodelovati s spletnim mestom, če bo vsebina/postavitev neprivlačna«. Pomislite samo na to, koliko potencialnih strank in dolarjev bi lahko zamudili samo zaradi slabe slike.

Gradi zaupanje v blagovno znamko

Dobro premišljeno in oblikovano spletno mesto poleg močnega prvega vtisa krepi zaupanje obiskovalcev v vašo blagovno znamko in v vaše podjetje.Močne, čiste in privlačne vizualne slike z upoštevanjem uporabniške izkušnje in vaše občinstvo so vsi načini, kako lahko oblikovanje vašega spletnega mesta zgradi zaupanje med vašim občinstvom in potencialnimi strankami.

Če je spletno mesto videti zastarelo, ni ga lahko slediti ali želi zmedeti ali zavajati občinstvo, bo zaupanje izgubljeno in možnost, da bi uporabnika spodbudila k konverziji, se drastično zmanjša. Čisto in preprosto spletno oblikovanje lahko v veliki meri odraža odprto in pregledno blagovno znamko, ki ni ničesar za skrivati. Vodenje uporabnika po spletnem mestu z jasnimi naslovi ter izjavami in gumbi s pozivom k dejanju daje uporabniku občutek, da je poskrbljeno in lahko pomaga graditi in krepiti to zaupanje.

Okrepite SEO kampanje

Google je pred kratkim objavil posodobitev signalov razvrščanja iskanja, ki bo močno vplivala na to, katera spletna mesta bodo prikazana na prvih desetih mestih rezultatov iskanja. V objavi je bilo navedeno, da bodo od leta 2021 upoštevali »Core Web Vitals« spletne strani kot dejavnik razvrščanja. Če se na svojem spletnem mestu trudite za kakršno koli optimizacijo za iskalnike, veste, da je treba upoštevati pomembne dejavnike SEO in zdaj Google priznava 3 zelo pomembne meritve, na katere morate biti pozorni – in vse se lahko nanašajo na oblikovanje vašega spletnega mesta.
Ključni spletni podatki, ki jih Google zdaj upošteva za uvrstitev v iskanju, so:

  • Največja vsebinska barva (LCP) – čas, potreben za nalaganje vsebine strani
  • First Input Delay (FID) – čas, ki je potreben, da stran postane interaktivna
  • Kumulativni premik postavitve (CLS) – količina nepričakovanega premika postavitve vizualne vsebine na strani

Sliši se precej zapleteno, vendar bi v bistvu vse to lahko izboljšali z dobro načrtovanim in premišljenim spletnim dizajnom. Ti osnovni spletni podatki so osredotočeni na uporabnika, kar nam omogoča sklepanje, da Google želi, da na prvo mesto postavimo uporabniško izkušnjo, ko gre za vsebino, ki jo delimo na internetu.

Odličen način, da začnete razmišljati o uporabniški izkušnji in jo izboljšati, je posodobitev sodobnega oblikovanja spletnega mesta, ki na prvo mesto postavlja potrebe uporabnika. Razmislite, kako hitro se stran naloži vsebino. Ali se slike hitro pojavijo? Ali so potrebe uporabnika izpolnjene v učinkovitem času? To so vse stvari, ki jih Google išče na svojih najboljših straneh – zato bi morali tudi vi izkoristiti izboljšanje teh časov nalaganja.

Dodatni dejavniki, ki lahko vplivajo na oblikovanje spletnega mesta in lahko prispevajo k podpori vaših prizadevanj SEO, so meritve, ki jih boste našli v storitvi Google Analytics, vključno z:

  • Čas na strani – koliko časa uporabnik preživi na strani
  • Stopnja obiskov ene strani – stopnja, s katero uporabnik pristane na strani in z njo ne sodeluje in jo zapusti
  • Stopnja konverzije – odstotek uporabnikov, ki obiščejo spletno mesto in izvedejo konverzijo

Vsako od teh meritev je pomembno spremljati in meriti, izboljšano spletno mesto pa lahko močno vpliva nanjo. V številnih SEO kampanjah poskušamo ciljati na določene ključne besede ali fraze, da uporabnike pripeljemo na spletno stran. Nato uporabimo zgornje meritve kot način za merjenje učinkovitosti spletne strani in uporabniške izkušnje na tej strani. Na primer, če opazimo, da veliko uporabnikov prihaja na spletno stran, vendar tam ne preživijo časa in je stopnja konverzije zelo nizka, lahko to pomeni, da vsebina ne ustreza potrebam uporabnika. Toda včasih vsebina zadosti potrebam, samo način, kako so informacije predstavljene, vpliva na možnosti, da uporabnik ostane prisoten, da jo dejansko prebere in pretvori.

Če je stran prijetna za oko, enostavna za krmarjenje z zanimivo grafiko ali animacijo, bo bolj verjetno, da bo uporabnik ostal na strani in ne zapustil, ker na njegovo vprašanje ni bilo odgovora. Če je uporabnik angažiran in preživi več časa na strani, je večja verjetnost, da bo izvedel konverzijo.

Izstopajte od konkurentov

Imeti odzivno spletno mesto – kar pomeni spletno mesto, ki se bo dinamično spreminjalo in spreminjalo svoj videz glede na velikost ali usmerjenost naprave ali zaslona, na katerem se gleda – je preprosto del spletnega oblikovanja, o katerem se ni mogoče pogajati v letu 2020. Če ne želite tekmujte samo s svojimi konkurenti, vendar izstopajte med množico, vaše spletno mesto mora biti dinamično in premišljeno oblikovano. Z močno blagovno znamko in dosledno uporabo pisav, barv in kreativnih postavitev boste zlahka izstopali in presegli svoje konkurente ter pokazali strokovnost v vašem podjetju.

Oglejte si spletne strani svojih najbližjih konkurentov – kako je vaša? Če se počutite enakovredni vaši neposredni konkurenci, poglejte dlje na velika imena v vaši panogi. Čeprav morda ne boste mogli neposredno tekmovati z njimi, lahko imate spletno mesto, ki je enako njihovi. Ko posnemate kreativne elegantne zasnove vodilnih v industriji, se ločite od neposrednih konkurentov in si lahko ustvarite nov posel.

Elementi dobrega spletnega oblikovanja

Zdaj, ko smo ugotovili nekaj od mnogih razlogov, zakaj je dobro spletno oblikovanje pomembno in lahko močno vpliva na katero koli marketinško strategijo – je čas, da si ogledamo nekatere posebne elemente, zaradi katerih je spletno oblikovanje boljše.

Eden od načinov, da se prepričate, da je vaše spletno mesto dobro zasnovano, je, da najamete profesionalne spletne oblikovalce in razvijalce za izdelavo spletnega mesta po meri, ki je edinstveno prilagojeno vašemu podjetju. Profesionalne predloge spletnega oblikovanja so dovolj proračunsko prijazna možnost, vendar lahko spletno oblikovanje po meri resnično spremeni igro in popelje vašo spletno prisotnost na višjo raven.

Sledi seznam elementov, ki pomagajo sestaviti dobro zasnovo spletnega mesta, vendar je ta seznam le vrh ledene gore. Obstaja veliko dejavnikov, ki lahko prispevajo k ustvarjanju čudovitega in profesionalnega spletnega mesta, vendar lahko vključitev in upoštevanje nekaterih od spodnjih elementov veliko pripomore k izboljšanju spletnega mesta.

Navigacija – Pomembna je navigacija, ki je preprosta za uporabo in razumevanje, ki uporabniku ne pušča vprašanj in je intuitivna za njegove potrebe.

Odzivno oblikovanje – ko spletno mesto samodejno opravi potrebne prilagoditve, da je brezhibno videti dobro na več zaslonih in napravah.

Gumbi CTA – znani tudi kot gumbi s pozivom k dejanju, morajo izstopati in biti nameščeni na ustreznih mestih po celotnem spletnem mestu in v trenutkih, ko je uporabnik najverjetneje pripravljen na dejanje ali konverzijo.

Barve – Vzpostavitev barv blagovne znamke in upoštevanje pravila 60-30-10 lahko ustvarita idealen občutek ravnotežja. Upoštevajte to pravilo tako, da dosledno uporabljate naslednjo formulo – primarna barva 60%, sekundarna barva 30% in barva poudarka 10% (in samo na najpomembnejših mestih, kar omogoča, da izstopajo določeni elementi spletnega mesta).

Vodnik po slogu pisave – Običajno bi zadostovale le ena ali dve izbiri pisave in vzpostavljen slogovni vodnik za vsako možnost glave, ki izkorišča različne velikosti in teže pisave, lahko zagotovi doslednost na straneh, hkrati pa izboljša berljivost in možnost skeniranja spletnega mesta.

Animacija – Strateško in zmerno uporabljena animacija lahko povzdigne dolgočasen, ploski ali nepremičen dizajn, če pa preveč premikate po mestu, lahko zelo hitro postane moteča.

Visokokakovostne slike – lepa fotografija lahko povzdigne katerokoli spletno mesto. Ko so slike zrnate ali raztegnjene, je to moteče in lahko izgubi verodostojnost pri uporabnikih.

You may also like...