Blagovne znamke in podjetja različnih velikosti napačno poskušajo biti aktivna na vseh priljubljenih omrežjih družbenih medijev. Teoretično prisotnost na vseh platformah pomeni, da lahko dosežete več možnih strank. Vendar to vodi do slabo porabljenih proračunov, nejasne vsebine in nizke donosnosti naložb.

Namesto da bi razširili sebe, svojo vsebino in svoj proračun za trženje, ugotovite, katere platforme družbenih medijev so primerne za vašo strategijo. Navsezadnje vsa družbena omrežja ne bodo prinesla želenih trženjskih rezultatov.

Opredelite svoje cilje družabnih medijev

Ne boste mogli opredeliti izbire družbenih platform, ne da bi razumeli, zakaj vas zanima uporaba družbenih medijev. Družbeni mediji se lahko uporabljajo za doseganje številnih trženjskih ciljev.

Blagovne znamke uporabljajo strategije trženja družbenih medijev in njihova ustrezna omrežja za:

  • Povečajte kvalificirane potencialne stranke in prodajo
  • Sodelujte s svojim ciljnim občinstvom
  • Zagotovite storitve za stranke na kraju samem
  • Porazdelite vsebino z blagovno znamko
  • Zgradite skupnost zvestih privržencev blagovne znamke
  • Spodbujajte popuste/ponudbe za izdelke
  • Preusmerite ustrezen promet na spletno mesto podjetja

Promocijske možnosti s socialnimi mediji so neskončne. Brez dokumentiranja svojih ciljev ne boste vedeli, katere platforme družbenih medijev vam lahko pomagajo pri njihovem doseganju. Preden se lotite polnopravne socialne strategije, ugotovite, kaj želite doseči s socialnimi mediji.

Razumite svojo industrijo

Nekateri kanali družbenih medijev za določene panoge delujejo bolje kot drugi. Na primer, vizualne platforme, kot sta Instagram in Snapchat, so idealne za panoge, kot so frizerstvo, kulinarična podjetja in umetnost. Po drugi strani so profesionalne platforme, kot sta Twitter in LinkedIn, kot nalašč za podjetja B2B, ki želijo vzpostaviti povezave in izmenjati informacije.

Oglejte si platforme družbenih medijev, ki jih uporabljajo vaši konkurenti. Tako boste lažje razumeli, katere kanale bi morala uporabiti vaša blagovna znamka. Upoštevajte tudi taktiko vsebine družbenih medijev, ki jo izvajajo vaši konkurenti. Poznavanje strategije družabnih medijev vaše konkurence vas bo vodilo pri ustvarjanju lastne, tako da bo poudarilo priložnosti in slabosti, ki jih lahko vaša blagovna znamka izkoristi na teh določenih omrežjih.

Pri analizi strategije družbenih medijev vaše konkurence pa tudi natančno določite, katere kanale ne uporabljajo. To bi lahko vodilo v potencialno priložnost, da vaša blagovna znamka zasede neuporabljen položaj na trgu družbenih medijev za vašo industrijo!

Spoznajte namen vsake platforme

Vsako omrežje družbenih medijev ima svoj namen:

  • Slikovne platforme: Pinterest, Instagram, Tumblr
  • Platforme “pomivalnega korita”: Facebook, Twitter
  • Video omrežja: Vimeo, YouTube
  • Profesionalna, poslovno usmerjena omrežja: LinkedIn
  • SEO in avtorske platforme: Google+
  • Lokacijska omrežja: Foursquare, Yelp
  • Nišna omrežja: Reddit

Pri določanju omrežij, ki jih želite uporabiti, morate razumeti namen posamezne platforme in njen odnos do vsebine, ki jo boste delili.

Razmislite o vsebini, ki jo nameravate ustvariti in distribuirati, ter uporabite te informacije za pomoč pri izbiri ustrezne platforme družbenih medijev za vašo strategijo.

Najdite platformo, kjer je vaše občinstvo

Navsezadnje je najboljša platforma družbenih medijev za vaše podjetje tista, ki jo uporablja vaše občinstvo. Za ustvarjanje strategije za družabni kanal, na katerem vaše občinstvo ni aktivno, ni pametno uporabiti vaših tržnih virov. Na primer, če večina vašega ciljnega trga raje uporablja YouTube, svojega časa ne bi namenili razvoju poglobljene strategije LinkedIn.

Upoštevajte tudi interese občinstva glede vaše panoge in vrste vsebine, ki jo nameravate deliti. To vam bo pomagalo ne samo pri izbiri pravega omrežja, ampak tudi pri razvoju celovite strategije družbenih medijev.

Hitri nasveti za razvoj strategije socialnih medijev

Ko ugotovite, katere družabne kanale vaše občinstvo najbolj uporablja, združite to znanje s prejšnjimi koraki, da odkrijete platforme družbenih medijev, ki bodo najbolje delovale za vaše podjetje. Upoštevajte svojo industrijo, namen platforme družbenih medijev in cilje blagovne znamke, da ugotovite, katera omrežja družbenih medijev želite uporabiti.

Ko se odločite za nekaj družbenih omrežij, ki jih želite nadaljevati, morate sestaviti strategijo za družabne medije.

RAZIŠČITE PLATFORMO

Preden oblikujete strategijo, morate dobro poznati omrežja družbenih medijev, ki jih nameravate uporabljati. Vzemite si čas in se seznanite z najboljšimi praksami, vrstami vsebin, ki dobro delujejo, ter o tem, kako posamezna orodja za oglaševanje in domačo analitiko delujejo v okviru platforme.

RAZUMETI, KAJ ŽELI VAŠA PUBLIKA

Kot ljudje uporabljamo družbena omrežja, da ste – uganili ste – družabni! Zadnja stvar, ki jo želimo, je, da v svojih virih vidimo nenaden oglas ali del očitno vsebine z blagovno znamko. Razumevanje, s kakšno vsebino želi komunicirati vaše občinstvo, je ključ do uspešne strategije trženja družbenih medijev.

Ali vaše občinstvo raje gleda videoposnetke ali bere članke? Bi raje prejeli promocijske popuste ali se pogovarjali? Vsako občinstvo in industrija sta edinstveni, zato opravite svoje raziskave in ravnajte v skladu s tem.

USTVARITE NAČRT, KI SE GA LAHKO DRŽITE

Namesto da bi poskušali vse narediti na družbenih medijih, pripravite načrt trženja družbenih medijev, ki se ga lahko zavežete. Ko ciljate previsoko in ustvarite vsebino za številne kanale družbenih medijev, se lahko zgodi kaos. To pogosto vodi do tega, da podjetje opusti svoje strani v družabnih medijih.

Že sama količina dela, ki je potrebna za zagon, spremljanje in redno posodabljanje profila družbenih medijev samo na eni platformi, je obdavčljiva – zdaj si predstavljajte, kakšno delo je potrebno, ko poskušate biti aktivni v vseh 7 kategorijah družbenih omrežij!

Popolnoma v redu je izbrati enega ali dva kanala in se osredotočiti le na ta omrežja. Če vam te platforme omogočajo izdelavo kakovostne vsebine, pravočasno odgovarjanje na povpraševanja strank in upoštevanje proračuna za trženje, naj bo tako!

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *