POTOVANJE

Kaj in kako napisati za odličen potovalni blog?

“Želim začeti blog o potovanjih, a o čem bi po vašem mnenju moral pisati?”

Ali ste vedeli, da blogerji, ki objavijo 16 objav na blogih o potovanjih na mesec, dobijo 4,5-krat več potencialnih strank kot blogerji, ki objavljajo štirikrat na mesec?

Povečanje prometa na vašem potovalnem blogu je sorazmerno s povečanjem števila objav na spletnem dnevniku. Blogi, ki so objavili od 21 do 53 objav, lahko povečajo promet za kar 50%.

Če želite imeti uspešen blog, potrebujete dobre objave na potovanjih in potrebujete veliko količino.

Lahko je reči, a ne tako enostavno narediti, kajne?

V tem članku boste izvedeli, kako:

  • Izberite temo, ki se bo uvrstila v Googlu
  • Poiščite ideje za nišne popotniške objave
  • Hitro načrtujte svojo objavo (priložena predloga)
  • Ustvarite zmagovalni naslov
  • Napišite ubijalski uvod (vključeni pravi primeri blogov)
  • Končajte objavo na vrhuncu!

Izberite odlično idejo

Ko izbirate temo objave na spletnem dnevniku o potovanjih, upoštevajte naslednje.

  • Kako bo vaša objava dala vrednost bralcu?
  • Je nišna vsebina?
  • Kaj iščejo vaše občinstvo in bralci?

Ali te potrebujejo za rešitev problema? Ali potrebujejo posebne informacije o destinaciji?

Razmislite o vprašanjih, ki bi jih lahko vnesli v Google, da bi dobili odgovore.

Kakšen je sistem javnega prevoza v … ? Kako ujamem avtobus v …. ? Kje lahko dobim vegansko hrano? Katere so najboljše plaže za družine? Kakšno je vreme v aprilu? Kateri je najboljši hostel za popotnico? Najboljši hoteli za invalidne turiste?

Google je vaš prijatelj

Google je lahko izredno uporaben pri izbiri niše za objavo popotniškega bloga. Google vam bo dejansko povedal, kaj ljudje iščejo. V Googlu poiščite potovalne teme, ki vas zanimajo.

Začnite z orisom objave

Izbrali ste svojo temo. Zdaj je čas, da napišete objavo.

Imejte preprosto strukturo svoje objave, da jo boste hitreje pisali. Za ohranitev vaše kencentracije pisanja. Oris je lahko tako preprost kot seznam z 10 ali 12 podnaslovi, da organizirate svojo vsebino in o njej pišete. Če želite prihraniti čas, lahko ponovno uporabite obrise. Napišite nekaj osnovnih objav in jih spremenite v predloge za druge. Uporabite enak oris za vse svoje mestne vodnike, drugega za vas, kako objavljate, drugega za objave z najboljšimi 10 nasveti itd.

Ustvarite naslov, ki pritegne pozornost

Izbrali ste svojo temo in orisali svojo objavo. Nato je čas, da napišete privlačen naslov. Morda je vredno razmisliti o nekaj idejah in izbrati najboljšo. Začnite z delovnim naslovom in ga nadaljujte z urejanjem in spreminjanjem, dokler niste zadovoljni.

Upoštevati je treba nekaj pravil za naslove:

  • Prepričajte se, da vključuje vaše ključne besede
  • Naj bo naslov krajši od 70 znakov, da ne bo odrezan v iskalniku
  • Naj bo seksi. Kako? Uporabite močne besede. Zmogljiva, uspešnica, briljantna. Razmislite o aliteraciji “Popoln načrt” ali “Napačna formula!”

You may also like...