POTOVANJE

Stvari, ki se jim je treba izogibati pri trženju na družbenih omrežjih

Preveč objavljanja: vaši sledilci želijo videti vašo vsebino, vendar je ne želijo videti ves čas. Dobro pravilo je, da objavljate med delovnim časom (med 6. in 19. uro) in samo takrat, ko imate dober razlog za objavo, na primer resnično dobra vsebina ali posodobitev.

Bleščeči trendi: trendi prihajajo in gredo, vendar lahko izboljšajo ali pokvarijo vaše podjetje. Če opazite trend, ki vas zanima, dobro premislite o koristih sodelovanja v primerjavi s tveganji, pri čemer upoštevajte, kako se bodo vaši sledilci verjetno odzvali.

Lažni sledilci: ko se poglobite v svet družbenih medijev, se lahko zlahka ujamete v število sledilcev in vas zamika, da bi kupili sledilce ali uporabili vplivneže z visokim odstotkom lažnih sledilcev. Ti računi ne zagotavljajo dejanskega sodelovanja, kar je na koncu tisto, kar je pomembno pri trženju družbenih medijev.

Dajte prednost potrebam vaših strank: »Razmišljajte o vaši ciljni stranki in o tem, kaj želijo, ne o tem, kaj želite vi,« je dejal Bobby Guions, svetovalec za digitalne in družbene medije. “Veliko podjetij … se zavije v idejo o svojem izdelku ali storitvi in ​​ne razume potreb svojih strank.”

Nedoslednost: poskušajte ostati dosledni pri vrstah vsebine, ki jo objavljate in kdaj. Stranke bodo zmedene, če boste vsak dan predstavili različne osebnosti ali sloge angažiranosti in jih odvrgli od vaše blagovne znamke. Določite vrsto spletne prisotnosti, ki jo želite imeti, in se je držite.

Nepristnost: spomnite se, zakaj ste sploh prišli na družbena omrežja – da bi razširili svoje občinstvo in povečali prepoznavnost svoje blagovne znamke. Če na družbeni platformi projicirate osebnost, ki ne ustreza vašemu podjetju, se bodo stranke počutile zavedene in zmedene.

You may also like...