DIZAJN

7 nasvetov za uspešno oblikovalsko kariero

Razjasnimo eno stvar; kot grafični oblikovalec ne boste prišli prav daleč, če nimate veščin, potrebnih za uspeh.

To vključuje ustvarjalno domišljijo. Ne glede na to, ali začenjate kariero v oblikovanju ali imate za seboj desetletja izkušenj, je nujno, da se še naprej razvijate. Navsezadnje nove tehnologije, tehnike in trendi pridejo na trg vsako leto.

Kljub temu je prav tako pomembno vedeti, da bo vrsta zunanjih zadev vplivala na vaš zaslužek in karierne priložnosti. To še posebej velja, ko delate kot samozaposleni izvajalec, zato morate zagotoviti, da so označena vsa polja. Osredotočite se na naslednjih osem nasvetov za uspešno oblikovalsko kariero.

1. Odstranjevanje motenj

Ena od odličnih stvari pri delu samozaposlenega grafičnega oblikovalca je, da boste pogosto delali od doma. Vendar pa izbira te poti zahteva veliko discipline. Brez tega lahko osemurni delovnik hitro postane popolna izguba časa. Namesto tega boste pomivali posodo, gledali nekaj Netflixa in ustvarili zelo malo drugega.

Najboljši način za boj proti tej težavi je ustvariti določen prostor za delo. To bi lahko pomenilo pretvorbo sobe za goste v domačo pisarno. Ali pa lahko vključuje nadgradnjo garaže ali postavitev vrtne zgradbe. V vsakem primeru je vzpostavitev območja, ki je zasnovano izključno za “delovni način”, ključnega pomena za vašo dnevno produktivnost.

Imeti ta prostor je zelo koristno, ko delate na projektu, ki zahteva, da opremo ali materiale izpustite čez noč. Ko ga podprete z navado, da se vsako jutro dejansko stuširate in oblečete, preden greste v službo, bodo koristi vidne vsak dan.

2. Prodajate sebe

Kot grafični oblikovalec je malo verjetno, da se boste trudili promovirati svoje delo na zmagovit način. Ustvarjanje spletnega ali tradicionalnega portfelja, ki izstopa iz množice, bi moralo biti povsem naravno. Prav tako boste dobro seznanjeni z lastnostmi in poverilnicami posameznih del v portfelju del.

Nasprotno pa ni neobičajno, da se grafični oblikovalci soočijo z nekaterimi težavami v zvezi s promocijo. Pisanje boljše biografije za vaše spletno mesto ali tokove družbenih medijev ima lahko velik vpliv. Podobno bo izboljšanje izbire besed v vašem življenjepisu (ne samo oblikovanja) povečalo vaše upanje, da boste takoj naredili vtis na bodoče stranke.

Morda se vam bo zdelo nekoliko vulgarno ali nerodno hvaliti se z vsemi velikimi stvarmi, ki ste jih dosegli. Vendar je praznovanje osvojenih nagrad ali ocen, ki ste jih pridobili, zelo pomembno. Ko se uporablja kot dopolnitev kakovostnih modelov v vašem portfelju, potencialni delodajalci ne bodo imeli razloga dvomiti vase.

3. Ustvarite nišo

Kot grafični oblikovalec je delo s prilagodljivim krogom strank lahko zelo zabavno. Kljub temu se ne želite ujeti v past in postati mojster vseh obrti, a mojster nobenega. Izpopolnjevanje vaših sposobnosti, da se osredotočite na določeno področje na področju grafičnega oblikovanja, lahko zmanjša velikost vašega omrežja. Toda to bi lahko bilo ključ do povečanja dobičkonosnosti.

Iskanje svoje niše lahko pomeni osredotočanje na določeno področje (šport, glasba, IT itd.). Lahko pa ugotovite, da ste postali grafični oblikovalec, ki se osredotoča predvsem na ustvarjanje spletnih strani, oblikovanje logotipa ali kaj drugega. V vsakem primeru boste lahko ustvarili veliko jasnejše paketne storitve in lahko upravljali svoj čas z boljšimi rezultati.

Specializacija v niši ne pomeni, da boste zavrnili zunanja dela. Namesto tega vam preprosto daje občutek smeri in lahko tudi pomaga pridobiti nove stranke, saj ljudje pogosto izvajajo iskanja na podlagi ciljnih besed. To je zato, ker želijo sodelovati z oblikovalci, ki poznajo temo.

4. Mojster komunikacije

Interakcija s strankami na način, ki je zanje udoben, je lahko zelo pomembna, ko se potegujete za pridobitev več projektov in ohranjanje močnih vezi. Ne morete vsak dan sedeti in čakati pri telefonu, zato lahko naložba v virtualnega pomočnika dela čudeže. Klepetalni roboti lahko uporabnike usmerijo na želeno vsebino, medtem ko lahko telefonske linije preusmerijo vaše klice.

Aplikacije za skupinsko sporočanje, kot je Slack, in druge sodobne storitve, kot je faksiranje iz računalnika, imajo lahko velik vpliv, nekatere stranke so obtičale na svojih načinih. Storitve vam omogočajo, da zadovoljite te potrebe in strankam ponudite, kar želijo. Po drugi strani pa bo to okrepilo njihove naravne občutke do ideje o sodelovanju z vami, kar lahko vodi do več rezervacij. Obdržati stranke zadovoljne je pogosto lažje kot pridobiti nove.

K hitrejšemu delu bo pripomogla tudi jasna komunikacija v vsakem koraku prihodnjih projektov. Najboljše od vsega pa je, da delo na isti valovni dolžini zagotavlja, da boste naleteli na zelo malo popravkov. To samo po sebi lahko dela čudeže za vaš zaslužek in urno postavko.

5. Bodite pripravljeni reči ne

Ko delate kot samostojni podjetnik ali izvajalec na katerem koli področju, je zelo enostavno ujeti se v past in sprejeti vsako ponujeno delo. Vendar bi bilo sprejeti službo za 100 $, ki vam preprečuje, da bi sprejeli službo za 1000 $, norost. Projekti se seveda občasno spopadejo. Toda večji smisel za organizacijo bi vam moral omogočiti obvladovanje delovne obremenitve in prednostno razvrščanje pravih nalog.

Ena najslabših stvari pri delu na ustvarjalnem področju je, da bodo nekatere stranke poskušale zlorabiti svojo vlogo in dobiti delo brezplačno. Časopisi in priljubljena spletna mesta lahko poskušajo prodati idejo o večji izpostavljenosti. Medtem ko bo majhna peščica delovnih mest na tem področju odprla vrata prihodnjim zmagam, je velika večina izguba časa.

Kakovostne grafične kreacije bodo navdušile bodoče stranke ne glede na to, kako veliko je podjetje. Zato je najbolje, da prevzamete dela, ki vam bodo aktivno pomagala zaslužiti največ denarja. Navsezadnje bi moralo biti odklepanje največje plače prednostna naloga vseh oblikovalcev. Če delo ni pravo, ga zavrnite.

6. Povežite se z ustvarjalci

Odvisno od velikosti projekta in naloženih rokov bo morda potrebno sodelovanje z drugimi oblikovalci. V resnici pa je bolj verjeten scenarij, da boste med projektom združili moči z drugimi ustvarjalci. Izguba miselnosti »jaz proti svetu« je torej lahko eden največjih prebojev vseh.

Sodelovanje s pisci, fotografi, strokovnjaki za SEO, snemalci in ustvarjalci so odlični primeri. Ti ljudje so lahko ključni za uspešnost velikih projektov. Navsezadnje bodo vaši grafični modeli verjetno delček v veliko večji sestavljanki. Če ne boste pozorni na periferne naprave, boste resno ovirali vse upe, da boste uresničili svoj resnični potencial kot grafični oblikovalec.

Poleg vsega drugega lahko te kreative postanejo sestavne povezave za vaše omrežje. Drug drugemu niste neposredna konkurenca, kar pomeni, da lahko ne pozabite drug na drugega, ko se s strankami pogovarjate o povezanih nalogah. Ta vrsta obojestransko koristnega sporazuma lahko dela čudeže.

7. Razmislite o mentorstvu

Drugi kreativci niso edini ljudje, ki lahko pomagajo povečati vaš zaslužek. Veliko novih grafičnih oblikovalcev aktivno išče podporo, ko želijo razviti svoje sposobnosti. Če imate spretnosti, izkušnje in komunikacijske zmožnosti, je poučevanje lahko za vas. Dodajanje tega stranskega projekta vašemu glavnemu viru dohodka lahko prinese večjo stabilnost in zaslužek.

Mentorstvo ima lahko različne oblike. Od dela s krajšim delovnim časom na fakulteti do obiskovanja delavnic, v lokalnem okolju je veliko možnosti. Druga možnost je, da postavite spletno stran s plačljivo vsebino in članstvi, ki ponujajo dostop do lekcij. Druga možnost je tista, ki lahko odpre vrata stalnim plačilom ambicioznih ustvarjalcev po vsem svetu.

You may also like...