DIZAJN

5 načinov, kako grafično oblikovanje ustvarja dobiček za vaše podjetje

Lastniki podjetij nenehno iščejo načine za povečanje prihodkov in dobička

To bistveno poslovno orodje je grafično oblikovanje. Tako je. Grafično oblikovanje ni “dodatek”. To ni nekaj, kar počnete samo “ko je denar tam”.

Grafično oblikovanje je osnovno orodje, ki ga morate imeti v arzenalu vsakega podjetnika. In bi ga morali uporabiti, če želite zgraditi uspešnejše podjetje.

1. Grafično oblikovanje gradi prepričljive identitete blagovne znamke

Vsako podjetje potrebuje prepoznavno vizualno identiteto, ki za občinstvo predstavlja njegovo blagovno znamko.

Identiteta podjetja se imenuje identiteta njegove blagovne znamke. In temelj vsake močne identitete blagovne znamke je logotip.

Logotipi podjetij so osrednja vizualna predstavitev blagovne znamke. So “obraz” podjetja.

Logotipi so glavno sredstvo, s katerim ljudje vizualno prepoznajo vaše podjetje.

Grafično oblikovanje vključuje oblikovanje logotipa. Toda grafično oblikovanje je sestavljeno tudi iz vseh drugih gradnikov identitete blagovne znamke, kot so barvna paleta, tipografija, oblikovanje spletnih strani, oznake, vizitke in drugo.

2. Grafično oblikovanje izboljša komunikacijo

Vaše podjetje bo najuspešnejše (in donosno), če bo jasno komuniciralo.

Dobro izvedeno grafično oblikovanje po meri vam omogoča učinkovitejšo komunikacijo kot samo z besedami. To drži iz več razlogov.

Prvič, mnogi obiskovalci vašega spletnega mesta se ne bodo trudili prebrati vse vaše skrbno izdelane kopije. Dopolnitev te kopije z grafikami, ki pripovedujejo isto zgodbo – ali zagotavljajo globlje razumevanje – bo povečala možnosti, da bodo ljudje prejeli sporočilo, ki ga želite deliti.

Drugič, slike posredujejo veliko več informacij in odtenkov kot besedilo v enakem času. In ljudje so le redko pripravljeni porabiti več časa za ugotavljanje, kaj je izdelek ali storitev.

Torej, ko je vaš izdelek ali storitev zapleten in težko razložljiv, lahko ilustracije rešijo dan. Omogočajo vam, da svoje sporočilo posredujete hitreje, jasneje in z večjo možnostjo, da vas razumejo.

Končno, slike lahko veliko bolj učinkovito posredujejo čustveni ton kot besedilo. In raziskave so pokazale, da imajo čustva ključno vlogo v procesih odločanja ljudi. Tako lahko čustveno nabiti dizajni prepričujejo učinkoviteje kot same besede.

Grafično oblikovanje podjetju omogoča hitrejše in učinkovitejše posredovanje več informacij.

3. Grafično oblikovanje izboljša uporabniško izkušnjo

Od vašega spletnega mesta do vsebine v družabnih medijih do marketinške e-pošte, do digitalnih oglasov, oznak, embalaže izdelkov in še več… grafično oblikovanje je povsod.

Ljudje sodelujejo in vidijo vaše grafično oblikovanje vsakič, ko sodelujejo z vašim podjetjem.

In če grafično oblikovanje ne pomaga, škodi vašemu podjetju.

Opazno slab dizajn spodkopava verodostojnost vašega podjetja. Izgleda neprofesionalno in prestraši potencialne stranke.

4. Grafično oblikovanje zagotavlja učinkovitejše marketinške kampanje

Prvi korak k prodaji je ozaveščanje ljudi o vašem obstoju. In grafika bolj verjetno pritegne oko in pritegne pozornost kot besedilo.

Ljudje imajo radi zanimive, privlačne slike. Na primer, TikTok in Instagram kot dve najhitreje rastoči platformi družbenih medijev v letu 2021. Obe sta specializirani za vizualne vsebine.

In medtem ko je bil radio nekoč kralj, sta ga televizija in internet prehitela kot najbolj priljubljena oblika zabave. Ljudje so spregovorili.

Torej, če želite, da bodo stranke in potencialne stranke pozorni na vaše trženje, jim morate dati nekaj privlačnega za ogled.

5. Grafično oblikovanje gradi zaupanje in odnose

Grafično oblikovanje ustvarja blagovno znamko, ki jo ljudje povezujejo z vašo blagovno znamko. To je identiteta blagovne znamke, s katero se ljudje navezujejo – in sčasoma razvijajo odnose.

Premišljeno grafično oblikovanje lahko sporoča verodostojne podrobnosti o vaši blagovni znamki. In pristnost pri ljudeh odmeva na visceralni način, ki ga skrbno izdelane fasade nikoli ne morejo.

Najpomembneje je, da pristne, poštene upodobitve blagovnih znamk pritegnejo ljudi, ki naravno resonirajo z vašo blagovno znamko. Ko je ljudem vaša blagovna znamka iskreno všeč, je večja verjetnost, da bodo kupili pri vas. To je tako preprosto.

Vendar zaupanje temelji na več kot ljudem, ki imajo radi vašo blagovno znamko. Ljudje morajo vedeti, da so lahko odvisni od vaše blagovne znamke, preden se zavežejo, da bodo postali stranka.

You may also like...