SEO je pomemben za podjetja, saj organizacijam zagotavlja prepoznavnost, ki jo potrebujejo za privabljanje strank v tej digitalni dobi. Enainosemdeset odstotkov strank in 94 % kupcev B2B bo iskalo na spletu, preden bodo opravili nakup, zato bodo znamke, ki nimajo močne spletne prisotnosti, zaostajale za konkurenco.
Močna strategija SEO bo blagovnim znamkam omogočila, da svoje spletno mesto in svojo vsebino visoko pozicionirajo na SERP-jih za ustrezne ključne besede, tako da lahko pritegnejo pozornost potencialnih strank in jih pripeljejo v svoj prodajni lijak.
Zakaj je SEO tako pomemben?
SEO opisuje strategijo, ki jo blagovne znamke uporabljajo, da naredijo svojo vsebino bolj privlačno za iskalnike. Obiskovalci, ki navigirajo do spletnih mest prek tega kanala, se imenujejo organski promet ali SEO promet. Čeprav nihče ne pozna Googlovega natančnega algoritma, je s skrbnim študijem SEO poklic.
so lahko odkrili številne različne dejavnike, za katere se zdi, da vplivajo na razvrstitev spletnih mest.
Za SEO na strani bo vključeval ustvarjanje vsebine, povezane s ključnimi besedami visoke vrednosti, in nato optimizacijo vsebine, da se zagotovi, da pajki iskalnikov vedo, na kaj se vsebina nanaša. To pomeni, da bodite pozorni na naslovne oznake, alt oznake, meta opise, URL in umestitev ključnih besed.
Za SEO zunaj strani bo vsebina povezana tudi z ustrezno vsebino na spletnem mestu in zunaj njega. Blagovne znamke morajo razviti strategije za privabljanje povratnih povezav za spodbujanje prometa in uvrstitev. To lahko dosežete s promocijo vsebine na različnih platformah, na primer prek objav gostov, družbenih medijev ali objavljanja vsebine.
Zakaj je SEO pomemben za poslovanje?
Google pri določanju razvrstitve spletnih mest, ki se prikažejo na njihovih SERP, upošteva številne različne dejavnike. Želijo najti vsebino, ki je pomembna za uporabnikovo poizvedbo, vendar ji je mogoče zaupati tudi, da bo bralcu zagotovila vrednost. Ko je vsebina visoko uvrščena na SERP, ima veliko več možnosti, da pritegne klike in pozornost kot vsebina, ki je nižje uvrščena. Ocenjuje se, da bo 30 % klikov namenjenih rezultatom iskanja na prvem mestu v SERP, na tretjem mestu pa 12 %. Na dnu strani spletna mesta na devetem in desetem mestu prejmejo le približno 2 % klikov. (Smart Insights 9/2016)
Razlika med najvišje in nižje uvrščenimi spletnimi mesti jasno kaže, da morajo blagovne znamke, ki si želijo pozornosti spletnih strank, povečati svojo uvrstitev. Digitalni ekosistem hitro postaja bistven del prodajnega lijaka za skoraj vsa podjetja. V letu 2016 je bilo prvič opravljenih več nakupov na spletu kot v trgovinah (United Parcel Service Inc.). Skoraj polovica trgovcev na drobno tudi pravi, da kupci radi raziskujejo na spletu, tudi če na koncu kupijo v trgovini. Blagovne znamke morajo biti pozorne na SEO, da zagotovijo, da njihov delež glasu in prepoznavnosti za stranke nista ogrožena.
SEO je postal ključna sestavina spletnega uspeha podjetij. Tisti, ki želijo zagotoviti, da so njihove organizacije močno prisotne in so pripravljeni vključiti sodobne stranke, morajo vlagati v učenje SEO in postati strokovnjaki za domeno.