MARKETING

Kako se povezati s strankami?

Povežite se s strankami prek prilagojenih interakcij in aktivnih odzivov. Stranke bi morali doseči tam, kjer so (npr. iz oči v oči, po telefonu, družbenih medijih). Pokažite strankam, da jih cenite, in pridobite povratne informacije z anketami strank.

Vaše stranke vodijo vaše podjetje, zato je tako pomembno, da opazite, kako so v interakciji z vašo blagovno znamko. Ne obrnite se nanje le, ko želite njihov posel; poiščite načine, kako jim nenehno pokazati, da vam je mar.

Tukaj je 10 učinkovitih načinov za povezovanje s strankami in izgradnjo trajnih odnosov, ki jih lahko ohranijo zvesti vaši blagovni znamki.

Ne uporabljajte pristopa, ki bi ustrezal vsem.

Želite, da se vaše stranke počutijo posebne, in to lahko dosežete tako, da k vsaki pristopite kot posameznik in ne le k drugi stranki. Združevanje vseh vaših potrošnikov bo izražalo samo neavtentičnost.

Prilagajanje uporabniških interakcij izboljša ustreznost in pristnost.

Odgovorite na strankine skrbi.

Ne bodite na voljo le, ko vaše podjetje dobro posluje ali so vaše stranke zadovoljne. Če želite, da vam stranke zaupajo in vas spoštujejo, morate to zaslužiti tako, da dokažete svojo predanost, da jih osrečite.

 Odzivanje na skrbi strank gradi zaupanje.

Pojdi dlje.

Za svoje stranke pojdite čez in čez. Kot lastnik malega podjetja boste verjetno imeli tesno povezavo s svojimi strankami in to lahko uporabite v svojo korist. Ponudite posebne popuste za zvestobo strank, priporočite določene izdelke na podlagi tega, kar veste o interesih stranke, in vedno odpravite neprijetno izkušnjo. Nekatere stranke bodo imele negativno izkušnjo z vašo blagovno znamko. Vendar pa je vaša naloga, da poskrbite, da se izkušnja vaše stranke ali stranke dobro konča. Izjemna podpora strankam jih bo spodbudila, da se vračajo po več.

Če boste kupcem presegli, lahko povečate njihovo dojemanje in zvestobo vašemu podjetju.

Sledite svojim strankam.

Nadaljnje spremljanje je preprost način za pridobitev hvaležnosti strank. Nihče se ne mara pritožiti ali spraševati, le da sliši radijsko tišino. Odgovarjajte strankam na njihovi nakupni poti, da bodo z vami vzpostavile povezavo. To je tudi odličen način, da vaše podjetje ohranite na vrhuncu pozornosti za vaše stranke.

Če obstoječa stranka kupi nov ali edinstven izdelek, se posvetujte z njim in se prepričajte, da ji je bil všeč. Zahvaljujemo se strankam za poslovanje z vami. Vsak se rad počuti priznanega. Spremljanje je tudi odličen način za prepoznavanje nezadovoljnih strank, preden se njihova nezadovoljiva izkušnja konča z negativno oceno na spletu.

Spremljanje strank jim sporoča, da so pomembne, in vam pomaga prepoznati slabe izkušnje strank.

You may also like...